Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Office » Excel » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
  Excel
  MS Office
  Outlook
  PowerPoint
  Project
  SharePoint Services
  Visio
  Word
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela 89.00zł 66.75zł
Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela

Tytuł: Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela
Tytuł oryginalny Marketing Analytics: Data-Driven Techniques with Microsoft Excel
Autor: Wayne L. Winston
ISBN: 978-83-283-5850-8
Ilość stron: 616
Data wydania: 12/2019
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 89.00zł 66.75zł


Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie.

Potrzebne więc są narzędzia, najlepiej proste w użytkowaniu i powszechnie znane. Takim właśnie narzędziem jest arkusz kalkulacyjny MS Excel - potężna i wszechstronna aplikacja, dzięki której nawet bez specjalistycznej wiedzy można wykonać profesjonalną analizę marketingową i zdobyć mnóstwo przydatnych informacji.

Ta książka powstała na bazie autorskiego kursu analizy marketingowej dla słuchaczy studiów MBA. Pokazuje, jak wykorzystywać Excela do modelowania danych i pozyskiwania wiedzy niezbędnej do kreowania skutecznego marketingu w firmie. Niemal wszystkie pojęcia wyjaśniono na przykładach, a sposób wykonania ćwiczeń pokazano krok po kroku. Do książki dołączono pliki z danymi i rozwiązaniami zadań.

Dowiesz się, jak przetwarzać dane za pomocą wykresów, wyznaczać krzywe popytu, prowadzić analizę skupień w segmentach rynku oraz tworzyć indywidualne modele danych i prognozować wpływ akcji marketingowych na wzrost sprzedaży. Oznacza to, że aby zdobyć umiejętności analizy marketingowej, potrzebujesz tylko tego podręcznika i Excela!

W tej książce między innymi:
• analiza danych marketingowych
• opracowywanie strategii najbardziej zyskownych wycen
• wykorzystywanie narzędzi prognostycznych
• analiza łączona i analiza wyborów dyskretnych
• pomiar skuteczności wydatków na reklamę
• analiza danych z mediów społecznościowych

Wyrafinowane analizy biznesowe? Potrzebujesz tylko Excela.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 66,75zł

Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela
Tytuł książki: "Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela"
Autor: Wayne L. Winston
Wydawnictwo: Helion
Cena: 89.00zł 66.75zł
Klienci, którzy kupili „Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela”, kupili także:

Python Uczenie maszynowe Wydanie II, Sebastian Raschka, Vahid Mirjalili, Wydawnictwo Helion

Biotechnologia żywności, Bednarski Włodzimierz, Reps Arnold, Wydawnictwo WNT

Naznaczeni przez rewolucję bolszewików, Marta Panas-Goworska i Andrzej Goworski, Wydawnictwo Editio
<b>Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce</b>, <font color="navy">Bob Proctor</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce, Bob Proctor, Wydawnictwo Onepress

Matematyka Repetytorium dla maturzysty, Wiesław Włodarski, Wydawnictwo Difin

Bieganie nie tylko dla żółtodziobów, Bill Rodgers, Scott Douglas, Wydawnictwo Rebis
<b>Cyberbezpieczeństwo dla bystrzaków. Wydanie II</b>, <font color="navy">Joseph Steinberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Cyberbezpieczeństwo dla bystrzaków. Wydanie II, Joseph Steinberg, Wydawnictwo Helion

Silniki spalinowe pojazdów szynowych, Michał Lewandowski, Wydawnictwo WKiŁ

Podstawy lakiernictwa samochodowego Wydanie II, Karl Weinhuber, Klaus Auer, Wydawnictwo WKiŁ

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami