Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Krótki kurs. Design 39.00zł 33.15zł
Krótki kurs. Design

Tytuł: Krótki kurs. Design
Tytuł oryginalny Design: A Very Short Introduction
Autor: John Heskett
ISBN: 9788301222345
Ilość stron: 164
Data wydania: 07/2022
Oprawa: Miękka
Format: 14.8x21.0cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 39.00zł 33.15zł


Seria KRÓTKI KURS to popularnonaukowe książki wydawane przez Oxford University Press, które w przystępny sposób przedstawiają szereg tematów z niemal każdej dziedziny. Autorzy, będący ekspertami w danej dziedzinie, omawiają z entuzjazmem fakty, analizy, perspektywy i nowe koncepcje, a przez to sprawiają, że tematy trudne stają się przystępne. To przewodnik po najważniejszych informacjach dotyczących designu.

Czytelnik dowie się z niego: Jak rozumieć design w ujęciu całościowym, przeciwstawiając się powszechnemu przekazowi medialnemu, który sprowadza go do roli drugoplanowej, czysto dekoracyjnej? Jak definiować design biorąc pod uwagę, że słowo to ma wiele poziomów znaczeniowych i samo w sobie jest źródłem zamieszania?

Co wiemy o pierwotnych innowacjach i jak wpływają one na to, co kreujemy dziś? Jak mocno odczuwamy wpływ wartości kulturowych, który ujawnia się w projektowanych obiektach? Czy zawsze projektanci przez design mogą dążyć do wyrażania swojej specyficznej osobowości i swojej kreatywności?

Jaki wpływ ma otoczenie na wzorce korzystania z przedmiotów i jak je kreować? Jak można zaangażować potencjalnych użytkowników projektowanych przedmiotów? Z jakimi wyzwaniami trzeba się liczyć nadążając za postępem technologicznym? Czy globalizacja jest zagrożeniem dla designu?


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,15zł

Krótki kurs. Design
Tytuł książki: "Krótki kurs. Design"
Autor: John Heskett
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 39.00zł 33.15zł
Klienci, którzy kupili „Krótki kurs. Design”, kupili także:

Najlepszy sex w twoim życiu, Richard Emerson, Wydawnictwo Hachette
<b>Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie</b>, <font color="navy">Paweł Cengiel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie, Paweł Cengiel, Wydawnictwo Onepress

Innowacyjność w ujęciu podmiotowym Uwarunkowania instytucjonalne, Teresa Bal-Woźniak, Wydawnictwo PWE

Przymierze Genesis, Andy McDermott, Wydawnictwo Amber
<b>Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy</b>, <font color="navy">Artur Dzięgielewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy, Artur Dzięgielewski, Wydawnictwo Onepress

Głodówka krok po kroku Rodzaje głodówek i ich pozytywny wpływ na zdrowie, Jimmy Moore , Dr. Jason Fung, Wydawnictwo GALAKTYKA

Photoshop Pikantne efekty specjalne, Corey Barker, Wydawnictwo Helion

HTML5 i CSS3 Definicja nowoczesności Responsive Web Design, Dawid Mazur, Wydawnictwo Naukowe PWN

Droga Toyoty do Lean Leadership Osiągniecie i utrzymanie doskonałości dzięki kształtowaniu przywódców, Jeffrey K. Liker, Wydawnictwo MT Biznes

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami