Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów 79.00zł 59.25zł
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów

Tytuł: Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
Autor: Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósł
ISBN: 9788328365254
Ilość stron: 328
Data wydania: 01/2022
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 79.00zł 59.25zł


Merytorycznie, praktycznie i konkretnie

Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła.

Centrum reklamowego i marketingowego świata przeniosło się na komputery i urządzenia mobilne. To tutaj trwa walka o uwagę (i pieniądze) potencjalnego klienta. Obecnie w biznesie i reklamie nie ma miejsca na lanie wody i wróżenie z fusów.

Najlepsi podejmują decyzje, opierając się na twardych danych, i oczekują konkretnych wyników. Taka też jest ta książka: konkretna i skupiona na metodach, które pozwolą Ci zarabiać więcej dzięki lepiej prowadzonemu marketingowi w wyszukiwarkach.

Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu.

Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy.

Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych.

Książkę wyróżniają:
• na bieżąco aktualizowana elektroniczna errata przedstawiająca dynamicznie wprowadzane zmiany w omawianych narzędziach oraz nowości,
• dodatkowe materiały - od briefu dla klienta po checklisty pomagające w tworzeniu lepszych reklam,
• ponad 10 dodatkowych filmów instruktażowych stanowiących kilkugodzinne uzupełnienie i rozszerzenie treści książki,
• wypowiedzi ponad 20 cenionych ekspertów branżowych wzbogacające zawarty w książce materiał,
• 15 konkretnych przykładów z życia pokazujących realne problemy i ich rozwiązania w praktyce.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 59,25zł

Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
Tytuł książki: "Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów"
Autor: Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósł
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 79.00zł 59.25zł
Klienci, którzy kupili „Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów”, kupili także:

Krótka historia przyszłości, Jacques Attali, Wydawnictwo Prószyński

Pięciodniowy sprint. Rozwiązywanie trudnych problemów i testowanie pomysłów, Jake Knapp, John Zeratsky, Braden Kowitz, Wydawnictwo Helion

Procesy mechaniczne w inżynierii chemicznej, Roman Koch, Andrzej Noworyta, Wydawnictwo WNT

BHP w praktyce Wydanie 14, Bogdan Rączkowski, Wydawnictwo ODDK

Wprowadzenie do biomatematyki, J.D. Murray, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jakościowe aspekty efektywności systemowej integracji przedsiębiorstwa, Bogusław Węgrzyn, Wydawnictwo Difin

Statystyka w zadaniach Część 1 Statystyka opisowa, I. Bąk, I. Markowicz, M. Mojsiewicz, K. Wawrzyniak, Wydawnictwo WNT
<b>Jak zarabiać na kryptowalutach. Wydanie II</b>, <font color="navy">Tomasz Waryszak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak zarabiać na kryptowalutach. Wydanie II, Tomasz Waryszak, Wydawnictwo Onepress

Sztuka perswazji czyli język wpływu i manipulacji, Andrzej Batko, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami