Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » Programowanie mobilne » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Inne
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  React
  Ruby Rails
  TypeScript
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Server 2003 Resource Kit po polsku

Microsoft Windows Server 2003 Resource Kit po polsku

299.00zł
254.15zł
Optymalizacja wydajności aplikacji na Android 49.00zł 36.75zł
Optymalizacja wydajności aplikacji na Android

Tytuł: Optymalizacja wydajności aplikacji na Android
Autor: Hervé Guihot
ISBN: 978-83-246-5555-7
Ilość stron: 256
Data wydania: 06/2013
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł


Twórz stabilne, wydajne i szybkie aplikacje!

Platforma Android wciąż się rozwija, a użytkownicy oczekują coraz bardziej zaawansowanych aplikacji. Istotne jest to, że muszą one działać perfekcyjnie — nie ma tu miejsca na zacięcia, spowolnienia lub brak odpowiedzi. Programiści często muszą dopracowywać, poprawiać i optymalizować wydajność tworzonych programów. Ponieważ aplikacje stają się coraz bardziej złożone, zagadnienia te zyskują na znaczeniu. Wydajniejsze programy pozwalają uzyskać wyższe oceny i ostatecznie odnieść większy sukces programiście aplikacji na Android. Jak to osiągnąć? Jest to zadanie trudne, ale wykonalne!

Z tego podręcznika dowiesz się, jak dopracować aplikacje na Android; zapewnić ich stabilność, wydajność i szybkość działania. Zobaczysz, jak pisać aplikacje w Javie, C i obu tych językach z użyciem pakietów SDK i NDK Androida. W trakcie lektury odkryjesz, jak optymalizować kod oparty o OpenGL, jak zmniejszyć zużycie pamięci oraz zużycie baterii przez Twoją aplikację. Ponadto nauczysz się testować wydajność aplikacji oraz korzystać z nowości, jaką jest RenderScript. Po zapoznaniu się z tą książką staniesz się lepszym programistą i wzrośnie jakość Twoich aplikacji!

Sięgnij po tę książkę i:
  • zoptymalizuj aplikację w Javie za pomocą pakietu SDK
  • świadomie używaj zasobów urządzenia
  • wydajnie korzystaj z wielowątkowości i synchronizacji
  • testuj aplikację pod kątem wydajności
  • zagwarantuj najlepsze wrażenia jej użytkownikom!

Wydajność to jedna z najważniejszych cech aplikacji — zadbaj o nią.

Spis treści:

Rozdział 1. Optymalizowanie kodu w Javie (17)

  • W jaki sposób Android wykonuje kod? (18)
  • Optymalizowanie obliczania ciągu Fibonacciego (20)
    • Od rekurencji do iteracji (20)
    • Typ BigInteger (21)
  • Zapisywanie wyników w pamięci podręcznej (25)
    • Klasa android.util.LruCache (27)
  • Wersje interfejsu API (28)
    • Fragmentacja rynku (30)
  • Struktury danych (30)
  • Reagowanie (33)
    • Leniwe inicjowanie (35)
    • Klasa StrictMode (35)
  • SQLite (37)
    • Instrukcje bazy SQLite (37)
    • Transakcje (40)
    • Zapytania (41)
  • Podsumowanie (42)

Rozdział 2. Wprowadzenie do pakietu NDK (43)

  • Co znajduje się w pakiecie NDK? (44)
  • Łączenie Javy oraz C i C++ (46)
    • Deklarowanie metody natywnej (47)
    • Implementowanie warstwy łączącej JNI (47)
    • Tworzenie plików makefile (49)
    • Implementowanie funkcji natywnej (50)
    • Kompilowanie biblioteki natywnej (52)
    • Wczytywanie biblioteki natywnej (52)
  • Plik Application.mk (53)
    • Optymalizowanie pod kątem (prawie) wszystkich urządzeń (54)
    • Obsługa wszystkich urządzeń (56)
  • Plik Android.mk (58)
  • Usprawnianie wydajności za pomocą kodu w językach C lub C++ (60)
    • Więcej o JNI (64)
  • Klasa NativeActivity (68)
    • Budowanie brakującej biblioteki (70)
    • Inne podejście (76)
  • Podsumowanie (77)

Rozdział 3. Zaawansowane mechanizmy pakietu NDK (79)

  • Asembler (79)
    • Największy wspólny dzielnik (80)
    • Przekształcanie zapisu kolorów (84)
    • Równoległe obliczanie średniej (88)
    • Instrukcje architektury ARM (91)
    • Rozszerzenie NEON (98)
    • Mechanizmy procesora (98)
  • Rozszerzenia języka C (100)
    • Funkcje wbudowane (100)
    • Instrukcje dla wektorów (101)
  • Wskazówki (105)
    • Rozwijanie funkcji (105)
    • Rozwijanie pętli (105)
    • Wstępne wczytywanie do pamięci (106)
    • Stosowanie instrukcji LDM i STM zamiast LDR i STD (107)
  • Podsumowanie (107)

Rozdział 4. Wydajne korzystanie z pamięci (109)

  • Krótko o pamięci (109)
  • Typy danych (110)
    • Porównywanie wartości (112)
    • Inne algorytmy (114)
    • Sortowanie tablic (115)
    • Tworzenie własnych klas (116)
  • Dostęp do pamięci (117)
    • Długość wiersza w pamięci podręcznej (118)
  • Określanie struktury danych (118)
  • Przywracanie pamięci (123)
    • Wyciekanie pamięci (123)
    • Referencje (124)
  • Interfejsy API (128)
  • Mała ilość pamięci (128)
  • Podsumowanie (129)

Rozdział 5. Wielowątkowość i synchronizacja (131)

  • Wątki (132)
  • Klasa AsyncTask (134)
  • Klasy Handler i Looper (137)
    • Obiekty Handler (137)
    • Obiekty Looper (139)
  • Typy danych (139)
    • Model pamięci a słowa kluczowe synchronized i volatile (140)
  • Współbieżność (143)
  • Architektury wielordzeniowe (144)
    • Modyfikowanie algorytmu pod kątem architektury wielordzeniowej (145)
    • Stosowanie współbieżnej pamięci podręcznej (148)
  • Cykl życia aktywności (150)
    • Przekazywanie informacji (151)
    • Zapamiętywanie stanu (153)
  • Podsumowanie (156)

Rozdział 6. Testy szybkości i profilowanie (157)

  • Pomiar czasu (157)
    • System.nanoTime() (158)
    • Debug.threadCpuTimeNanos() (159)
  • Śledzenie (160)
    • Debug.startMethodTracing() (160)
    • Korzystanie z narzędzia Traceview (161)
    • Narzędzie Traceview w perspektywie DDMS (163)
    • Śledzenie kodu natywnego (164)
  • Rejestrowanie komunikatów (166)
  • Podsumowanie (168)

Rozdział 7. Maksymalizowanie czasu pracy na baterii (169)

  • Baterie (169)
    • Pomiar zużycia baterii (171)
  • Wyłączanie odbiorników rozgłoszeniowych (174)
    • Wyłączanie i włączanie odbiornika rozgłoszeniowego (176)
  • Sieć (178)
    • Pobieranie danych w tle (178)
    • Transfer danych (179)
  • Lokalizacja (181)
    • Wyrejestrowywanie odbiornika (182)
    • Częstotliwość aktualizacji (183)
    • Wielu dostawców (184)
    • Filtrowanie dostawców (185)
    • Ostatnia znana lokalizacja (187)
  • Czujniki (188)
  • Grafika (189)
  • Alarmy (190)
    • Planowanie zgłaszania alarmów (191)
  • Blokady WakeLock (192)
    • Zapobieganie problemom (193)
  • Podsumowanie (194)

Rozdział 8. Grafika (195)

  • Optymalizowanie układów (195)
    • Układ RelativeLayout (197)
    • Scalanie układów (200)
    • Ponowne wykorzystanie układów (201)
    • Namiastki widoków (203)
  • Narzędzia wspomagające tworzenie układów (204)
    • Przeglądarka hierarchii (205)
    • Narzędzie layoutopt (205)
  • Standard OpenGL ES (205)
    • Rozszerzenia (206)
    • Kompresja tekstur (207)
    • Mipmapy (212)
    • Różne pliki APK (213)
    • Programy cieniowania (213)
    • Złożoność sceny (214)
    • Odrzucanie (214)
    • Tryb renderowania (214)
    • Zużycie energii (214)
  • Podsumowanie (215)

Rozdział 9. RenderScript (217)

  • Wprowadzenie (217)
  • Witaj, świecie (219)
  • Witaj, renderingu (222)
    • Tworzenie skryptu renderującego (222)
    • Tworzenie kontekstu (obiektu RenderScriptGL) (223)
    • Rozszerzanie klasy RSSurfaceView (224)
    • Ustawianie widoku zawartości (224)
  • Stosowanie zmiennych w skrypcie (225)
  • Aplikacja HelloCompute (228)
    • Obiekty Allocation (229)
    • Funkcja rsForEach (229)
    • Wydajność (233)
  • Natywne interfejsy API dla RenderScriptu (234)
    • Plik rs_types.rsh (234)
    • Plik rs_core.rsh (237)
    • Plik rs_cl.rsh (238)
    • Plik rs_math.rsh (241)
    • Plik rs_graphics.rsh (242)
    • Plik rs_time.rsh (243)
    • Plik rs_atomic.rsh (244)
  • RenderScript a NDK (244)
  • Podsumowanie (245)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Optymalizacja wydajności aplikacji na Android
Tytuł książki: "Optymalizacja wydajności aplikacji na Android"
Autor: Hervé Guihot
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Optymalizacja wydajności aplikacji na Android”, kupili także:

Biegi przełajowe. Trening metodą Gallowaya, Jeff Galloway, Wydawnictwo Septem

Józef Piłsudski Historyk wojskowości Wydanie II, Andrzej Chwalba, Wydawnictwo Universitas

Wicher wolności, Wacław Zagórski ,, Wydawnictwo Finna

W uścisku żywiołów. El Condor Rio Colca, Krzysztof Mrozowski, Wydawnictwo Bezdroża

Projekty elektroniczne dla bystrzaków, Earl Boysen, Nancy C. Muir, Wydawnictwo Septem

Błąd Darwina, Jerry Fodor , Massimo Piattelli-Palmarini, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami