Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Potęga słowa "dlaczego" Jak się wyróżnić na tle konkurencji 37.00zł 27.75zł
Potęga słowa "dlaczego" Jak się wyróżnić na tle konkurencji

Tytuł: Potęga słowa "dlaczego" Jak się wyróżnić na tle konkurencji
Autor: C. Richard Weylman
ISBN: 978-83-246-9235-4
Ilość stron: 208
Data wydania: 10/2014
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł


Książka, która zmienia reguły gry…

Chcesz uciec swoim rywalom? Na dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym rynku to nie lada wyzwanie. Nie brakuje homogenicznych firm, które wychodzą do nas, klientów, z takim samym produktem i identyczną ofertą. A klient wymaga — coraz więcej i coraz bardziej. Jeśli chcesz zyskać jego uwagę, przychylność i uśmiech, musisz zadać sobie kilka kluczowych pytań: w jaki sposób możesz doprowadzić do tego, by wybór Twojej firmy był dla klienta oczywisty? Jak się rozwijać? Jak zapewnić ciągłą skuteczność stosowanych metod rozwoju?

Poznaj sekret rozwoju w biznesie

Oddajemy w Twoje ręce nowy, rewolucyjny podręcznik w dziedzinie rozwoju biznesu. Pokaże Ci on, jak zwiększyć wydajność biznesową — bez względu na to, czy jesteś jeszcze płotką czy już rekinem. Zaproponuje skuteczne strategie, które pomogą Ci się rozwijać nawet w najtrudniejszych warunkach rynkowych. Wyjaśni też, dlaczego najważniejszą wartością Twojej działalności jest klient i dlaczego to właśnie na nim powinieneś skupić uwagę zarówno podczas działań marketingowych, jak i sprzedażowych.

Zastosuj zawarte w tej książce wskazówki i strategie, a klienci szybko dostrzegą Twoją wyjątkowość i zaczną Cię postrzegać jako najlepszego gracza na rynku — bez względu na to, gdzie prowadzisz swoją działalność i jakie produkty oferujesz.

Słowa uznania dla Potęga właściwych pytań

„Potęga właściwych pytań to książka, którą świetnie się czyta. Na pewno przyda się wszystkim, którzy chcą się dostać na szczyt”.
Donald J. Trump, przewodniczący i prezes Trump Organization

„Richard Weylman odkrywa nowe prawdy dzięki swojej ogromnej wiedzy i doświadczeniu. Tym, którzy odkryli Potęga właściwych pytań, mogę tylko powiedzieć jedno: »Czytajcie i zbierajcie żniwa«”.
Christopher Forbes, wiceprzewodniczący Forbes Media

„Książka Richarda powinna się znaleźć na biurku każdego właściciela firmy. To lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy zajmują się sprzedażą”.
Richard S. Bernstein, dyrektor generalny Richard S. Bernstein & Associates

„Potęga właściwych pytań zabierze Cię w cudowną, odkrywczą podróż, która poprawi jakość doznań Twoich klientów, a jednocześnie wzbogaci Twoje doświadczenie zawodowe”.
Milton Pedraza, dyrektor generalny Luxury Institute

Spis treści:

CZĘŚĆ I. SFORMUŁOWANIE UNIKALNEJ OBIETNICY WARTOŚCI
1. Dlaczego warto pytać: "Dlaczego?"? (15)
2. Czym jest unikalna obietnica wartości? (27)
3. Jak konsumenci definiują Twoją unikalną obietnicę wartości i jak na nią reagują (41)

CZĘŚĆ II. SZEŚĆ KROKÓW DO WYBICIA SIĘ NA KONKURENCYJNYM RYNKU
4. Krok pierwszy: reguły zaangażowania (61)
5. Krok drugi: sformułowanie obietnicy (77)
6. Krok trzeci: zaprezentowanie obietnicy pracownikom firmy (85)
7. Krok czwarty: wypromuj swoją obietnicę (103)
8. Krok piąty: sprzedaż oparta na indywidualnych korzyściach dla klienta (137)
9. Krok szósty: wykraczać poza oczekiwania klienta (157)
10. Opowieści z linii frontu (179)

Epilog: Idź naprzód i rzuć ich na kolana (199)
Źródła wiedzy i inspiracji (203)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Potęga słowa "dlaczego" Jak się wyróżnić na tle konkurencji
Tytuł książki: "Potęga słowa "dlaczego" Jak się wyróżnić na tle konkurencji"
Autor: C. Richard Weylman
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Potęga słowa "dlaczego" Jak się wyróżnić na tle konkurencji”, kupili także:
<b>Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni</b>, <font color="navy">Mirosław Skwarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni, Mirosław Skwarek, Wydawnictwo Onepress
<b>Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy</b>, <font color="navy">Damon Zahariades</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy, Damon Zahariades, Wydawnictwo Sensus

Trzeci poziom dojrzałości. Szczęśliwe życie po sześćdziesiątce, Małgorzata Modrak, Wydawnictwo Sensus

Jazda rowerem górskim, Brian Lopes, Lee McCormacl, Wydawnictwo Buk Rower

Tworzenie nowoczesnych aplikacji graficznych w WPF, Cisek Jarosław, Wydawnictwo Helion

Ho'oponopono. Wprowadzanie wewnętrznej harmonii, Paweł Karwat, Wydawnictwo Sensus
<b>Kubernetes w akcji</b>, <font color="navy">Marko Lukša</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Kubernetes w akcji, Marko Lukša, Wydawnictwo Naukowe PWN

Szkarłat północy, Lara Adrian, Wydawnictwo Amber
<b>Microsoft Power BI. Jak modelować i wizualizować dane oraz budować narracje cyfrowe. Wydanie III</b>, <font color="navy">Devin Knight, Erin Ostrowsky, Mitchell Pearson, Bradley Schacht</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Microsoft Power BI. Jak modelować i wizualizować dane oraz budować narracje cyfrowe. Wydanie III, Devin Knight, Erin Ostrowsky, Mitchell Pearson, Bradley Schacht, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami