Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Volkswagen Jetta VI od VII 2010, Touran II od VIII 2010, Golf VI Variant od X 2009, Golf VI Plus od III 2009

Volkswagen Jetta VI od VII 2010, Touran II od VIII 2010, Golf VI Variant od X 2009, Golf VI Plus od III 2009

79.00zł
67.15zł
Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II 69.00zł 51.75zł
Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II

Tytuł: Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II
Tytuł oryginalny UX Strategy: Product Strategy Techniques for Devising Innovative Digital Solutions, 2nd Edition
Autor: Jaime Levy
ISBN: 9788328382893
Ilość stron: 216
Data wydania: 11/2021
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł


Droga do sukcesu produktu cyfrowego prowadzi przez serce użytkownika. Historia biznesu obfituje w przykłady świetnych pomysłów, które poniosły spektakularną porażkę z powodu zlekceważenia wrażeń użytkownika.

Przy opracowywaniu biznesowej strategii rozwoju produktu czy usługi trzeba więc zacząć od zebrania kluczowych informacji o przyszłych użytkownikach, ich potrzebach, preferencjach i przyzwyczajeniach, a także o konkurencyjnych produktach i perspektywach. Okazuje się jednak, że łączenie strategii typowo biznesowych z zasadami projektowania UX jest niełatwym zadaniem.

To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego podręcznika dla przedsiębiorców, projektantów UX i UI, a także menedżerów i strategów produktu. Znalazły się w nim skuteczne narzędzia i techniki strategiczne, które udowodniły swoją przydatność w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych.

Narzędzia te zostały udostępnione również w formie gotowego przybornika strategii UX. Pokazano tu, w jaki sposób zaplanować i przeprowadzić badania użytkowników, aby wyniki pozwoliły na opracowanie skutecznych strategii produktowych. Całość zawartych w książce materiałów składa się na solidny, przetestowany i skuteczny model praktyk ułatwiających wdrażanie innowacyjnych, udanych produktów cyfrowych.

W książce:
• zastosowanie prowizorycznych profili klienta i technik rozpoznania rynku do definiowania grupy docelowej
• techniki badań i analizy konkurencji
• projektowanie eksperymentów z wykorzystaniem prototypów
• sposoby na szybkie, niedrogie i efektywne badania użytkowników online
• cele, techniki i zasady prowadzenia kampanii marketingowych

Strategia UX - by zrobić na użytkowniku jak najlepsze wrażenie.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł

Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II
Tytuł książki: "Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II"
Autor: Jaime Levy
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II”, kupili także:
<b>Chemia fizycznaWydanie II</b>, <font color="navy">Peter Atkins, Julio de Paula</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia fizycznaWydanie II, Peter Atkins, Julio de Paula, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podstawy rachunkowości Sprawozdanie finansowe, zasady, etyka, Wioletta Baran, Wydawnictwo Difin

Projektowanie Eko-domy, Mariana R. Eguaras Etchetto, Wydawnictwo Solis

Sztuka szybszego biegania, Julian Goater, Don Melvin, Wydawnictwo GALAKTYKA

Wałkowanie Ameryki, Marek Wałkuski, Wydawnictwo Onepress

Chemia organiczna Krótki kurs, Harold Hart, Leslie E. Craine, David J. Hart, Wydawnictwo PZWL

Golf Etykieta, Neff Brigitte, Wydawnictwo Muza

Księga związków, podrywu i seksu dla kobiet, Krzysztof Król, Jan Gajos, Wydawnictwo Sensus

Zakazana nauka Wydanie II, KENYON J. DOUGLAS, Wydawnictwo Amber

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami