Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Prawdziwa planeta małp Nowa historia człowieka

Prawdziwa planeta małp Nowa historia człowieka

39.90zł
32.32zł
Zarządzanie produktem dla bystrzaków 49.00zł 38.22zł
Zarządzanie produktem dla bystrzaków

Tytuł: Zarządzanie produktem dla bystrzaków
Tytuł oryginalny Product Management For Dummies
Autor: Brian Lawley, Pamela Schur
ISBN: 978-83-283-5929-1
Ilość stron: 384
Data wydania: 01/2020
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: Septem
Cena: 49.00zł 38.22zł


Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu

Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody

Naucz się wywierać wpływ na zespół

Podręcznik efektywnego zarządzania produktem

W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę.

W książce:
• Zasady zarządzania produktem
• Fazy cyklu życia produktu
• Skuteczne badania rynku
• Analiza konkurencji
• Efektywne wprowadzanie produktu na rynek


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 38,22zł

Zarządzanie produktem dla bystrzaków
Tytuł książki: "Zarządzanie produktem dla bystrzaków"
Autor: Brian Lawley, Pamela Schur
Wydawnictwo: Septem
Cena: 49.00zł 38.22zł
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie produktem dla bystrzaków”, kupili także:

Obsesja albo przeciętność. Stań się autorem swojego sukcesu!, Grant Cardone, Wydawnictwo Onepress

Neuropsychologia kliniczna Tom 2 Urazy mózgu Procesy komunikacyjne i powrót do społeczeństwa, Maria Pąchalska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>React. Receptury. Poradnik dla zaawansowanych</b>, <font color="navy">David Griffiths, Dawn Griffiths</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
React. Receptury. Poradnik dla zaawansowanych, David Griffiths, Dawn Griffiths, Wydawnictwo Helion

Przetwarzanie danych w dużej skali. Niezawodność, skalowalność i łatwość konserwacji systemów, Martin Kleppmann, Wydawnictwo Helion

Ćwiczenia z biochemii, Leokadia Kłyszejko-Stefanowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Mechanika kwantowa Teoretyczne minimum Co musisz wiedzieć, żeby zacząć zajmować się fizyką</b>, <font color="navy">Leonard Susskind, Art Friedman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Mechanika kwantowa Teoretyczne minimum Co musisz wiedzieć, żeby zacząć zajmować się fizyką, Leonard Susskind, Art Friedman, Wydawnictwo Prószyński

Odzyskaj siebie. Życie po toksycznym związku i przemocy emocjonalnej, Jackson MacKenzie, Wydawnictwo Sensus

Kosmos Encyklopedia multimedialna PWN Edycja 2009 Publikacja multimedialna na DVD, PWN, Wydawnictwo Naukowe PWN

Gotowanie dla geeków. Wydanie II, Jeff Potter, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami